מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות

להלן מדיניות המשלוחים, ההחלפות וההחזרות בעת הזמנה באתר "ממסי תיירות":

  1. מדיניות משלוחים

בעת הזמנת מוצר מהאתר של "ממסי תיירות", האספקה תתבצע במשלוח עם שליח עד הבית.

  • ממסי תיירות מספקת את שירות “שליח עד הבית” באמצעות חברת שילוח חיצונית. שעות מסירת המשלוחים של החברה הן לרוב בין השעות 09:00-17:00. בהתאם, חשוב למלא כתובת משלוח בה אתם זמינים ונמצאים בין שעות אלו.
  • חברת השילוח תתאם מולכם את מועד הגעתה באמצעות מסרון. לכן, מאוד חשוב לכלול בהזמנה מספר טלפון נייד המקבל מסרונים ליצירת קשר.
  • זמן המשלוח לשירות שליח עד הבית הינו עד 5 ימי עסקים.
  • עלות המשלוח היא 19 שקלים (כולל מע”מ).
  • מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן מבצעים, וכפופים לאופי המבצע ותקופתו.
  1. מדיניות החלפות והחזרות למוצרים שנרכשו באתר
  • האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן - התשמ"א 1981 (לעיל והלן: "החוק").
  • רק לקוח שביצע עסקה לרכישת מוצר באמצעות האתר, יהא רשאי לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המועד המאוחר ביניהם. האמור לא חל ביחס למוצרים שלא נמכרו על ידי החברה ללקוח באמצעות האתר.
  • על מנת לבצע החלפה או החזרה של מוצר שנקנה באתר שלנו, ניתן לפנות אלינו במייל לכתובת service@memsi.co.il.
    יש לציין במייל זה את מספר ההזמנה, שם המוצר אותו תרצו להחזיר ואת סיבת החזרה.
    עם קבלת המייל אחד מנציגי השירות שלנו ייצור עמכם קשר להשלמת הליך ההחזרה או ההחלפה.

טרם הפניה, יש לוודא כי לא נעשה שימוש במוצר, שמחוברת אליו התווית / שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו קבלה.

  • ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שהמוצר הוחזר על ידי הלקוח לחברה על-פי דין, כשהוא תקין, לא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ובכפוף לכל דין.
  • החזר כספי / החלפה יבוצעו עד 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר חזרה אלינו.
  • לא יינתן כל זיכוי או החזר כספי בגין דמי משלוח.
  • לא ניתן לבטל עסקה בגין מוצר לגביו קובע הדין כי הינו מוחרג מסוג המוצרים שניתן לבטל את עסקת רכישתם. בכלל זה, על פי חוק הגנת הצרכן, לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר ביטול עסקה לרכישת ספרים ומפות (בהתאם לכך כי זכות הביטול לא חלה על מוצרים שניתן להקליט, לשעתק, לשכפל).
  • כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה בגין ביטול עסקה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו בוצעה העסקה שבוטלה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
  • מוצרים שנרכשו בתנאי מכירה מיוחדת כגון אך לא רק: 1+1, מוצר שני ב-50%, ודומים להם, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים). ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, זיכוי יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
  • זכותו של הלקוח לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח ו/או עקב התנהלותו של הלקוח.
  • למען הסר ספק מובהר כי מדיניות החלפת המוצרים בחנויות הרשת אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר.
  1. החלפת/החזרת מוצרים בחנויות הרשת:

החלפת או החזרת מוצרים ו/או קבלת זיכוי בגין מוצרים שנרכשו באתר, אינה מתאפשרת בחנויות הרשת.

  1. במקרה של פריט פגום
  • אנו בחברת "ממסי תיירות" מקפידים על בקרת איכות לכל המוצרים שלנו. אנו מתנצלים באם למרות מאמצינו נשלח אליך פריט שיש בו פגם ונדאג כמובן לזכות אתכם בגינו עם החזרתו אלינו. שלחו לנו את תיאור הפגם במייל: service@memsi.co.il ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.
  • במקרה של פריט פגום, החזר עבור הפריט והמשלוח יתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט במחסננו.
  • במקרה של ביטול כאמור עקב פגם במוצר, תחזיר החברה ללקוח את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהלקוח.
  1. מבצעי מכירות מיוחדים (מבצעי חודש נובמבר כמו בלאק פריידי או חגי ישראל)
  • בשל ביקוש גבוה מהרגיל במבצעי מכירות מיוחדים, או בשל ימי חג המקצרים את שבוע העבודה, עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה.