הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

לקוחות יקרים, ממסי תיירות מייחסת חשיבות עליונה להתאמת סניפי הרשת ואתר האינטרנט שלה ללקוחות וגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית ופועלת על מנת לאפשר לכלל לקוחותיה שירות נגיש, נוח ושיוויוני.

בהתאם הנגשנו וביצענו שיפורים והתאמות, הן בחנויות הרשת והן באתר האינטרנט של החברה, וזאת בהתאם לתיקון מס’ 2 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשס”ה – 2005.


לפניכם מספר פתרונות לשירות נגיש בחברת ממסי תיירות והשירות הניתן לבעלי מוגבלויות:

א. דרכי יצירת קשר:

  • מוקד טלפוני: 03-5641122 - נתב השיחות בו אנו משתמשים הינו ללא מוזיקת רקע, ומעביר את המידע בשפה ברורה ובקצב איטי.
  • מס’ פקס לפניות: 03-5641153
  • דואר אלקטרוני: service@memsi.co.il

ב. עזרים נגישים בכל חנויות הרשת:

  • כניסה נגישה
  • קופה נגישה
  • תנאי עסקה בקובץ קולי – לבקשתכם, נוכל לשלוח אליכם קובץ קולי המסכם את תנאי עסקה במקביל לטופס הכתוב.
    נציגינו ישמחו לסייע בהקראת מסמכים נוספים במידת הצורך.

ג. לטבלת ריכוז מידע על הנגישות בחנויות ממסי לחצו כאן

ד. מפרטי הנגשה בחנויות הרשת:

  1. קניון גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב, קומת המזרקה (-1)

להלן הסדרי הנגישות בקניון גן העיר בתל אביב:

  • חניות נכים בחניון המתחם
  • מיקום חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה
  • בקניון קיימים שרותי נכים.
  • מעלית שקופה ומונגשת מהחניון ומקומת הרחוב לכלל הקומות במתחם
  • אמצעים להכוונה קולית ושלטים מכוונים ומזהים ברחבי הקניון
  1. קניון רננים, המלאכה 2, רעננה, קומה שנייה

להלן הסדרי נגישות בקניון רננים ברעננה:

  • חניות נכים בכל החניונים של הקניון
  • מיקום חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה
  • רכב גבוה בחניון גג מפלס 1 ובכניסה מזרחית
  • מיקום שירותי נכים קומה 0, קומה 1, קומה 3 בבניין המשרדים
  • ניתן להיכנס עם חיית שירות לקניון
  • ניתן להיכנס עם קולנועית לקניון, שרוחבה אינו עולה על 1 מטר, ההיגוי נעשה באמצעות כידון או מוט היגוי בלבד, מיועדת לנוסע אחד או שניים בלבד ומהירות הנסיעה אינו עולה על 12 ק”מ לשעה.
  1. מתחם דגל העיר, ילדי טהרן 12, ראשון לציון, קומת רחוב

להלן הסדרי הנגישות בסביבת רחוב ילדי טהרן 12 ראשון לציון:

  • ניתן לתאם חנייה מסודרת מראש בחניון עילי במבנה החנות כולל גישה למעלית, בשיחה עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני בממסי (03-5641122)
  • רמפה במדרכת רחוב נדב בסקינד 4 ראשון לציון
  1.  הסתת 14, מודיעין

להלן הסדרי הנגישות בחנות ממסי מודיעין:

  • במתחם קיימת חניית נכים.
  • ישנן דרכי גישה מונגשות לחנות ומעלית מונגשת.
  • לחנות ניתן להיכנס עם חיית שירות.
  • בחנות דלפק נגיש.


* כלל הסדרי הנגישות בקניונים המפורטים במסמך זה הינם בהתאם לפרסום מטעם  
  הקניונים ובאחריותם
*

ה. נגישות באתר האינטרנט

אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות חוויית גלישה וקנייה טובות יותר ולאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש נוח ככל הניתן במידע שאנו מציגים באתר.

השאיפה שלנו היא להבטיח כי גם השירותים הדיגיטליים של חברת "ממסי תיירות בע"מ" יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ובהתאם השקענו משאבים רבים להקלת השימוש באתר עבורם, ככל האפשר.


אתר זה מונגש על ידי תוכנת "נגיש בקליק" להנגשת אתרים, לפי התקן הישראלי 5568 "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA.


כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצג תפריט הנגשה (סימן בינלאומי מוסכם בצידו השמאלי של המסך).
לחיצה על הסימן תאפשר לכם לפתוח את תפריט כפתורי הנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן כרום.

בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט ההנגשה?

  • מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת - רכיב נגישות מלא.
  • התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA - רכיב נגישות מלא.
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים - רכיב נגישות מלא.
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.
  • התאמת האתר לעיוורי צבעים.
  • שינוי הפונט לקריא יותר.
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.
  • הגדלת התצוגה לכ-200%.
  • הדגשת קישורים באתר.
  • הדגשת כותרות באתר.
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות


ו. פניה בנושא נגישות:

לפניות בנושא נגישות ניתן לפנות לרכזת נגישות החברה בפרטי ההתקשרות הבאים:

כרמית ארבל

דוא”ל: carmit@memsi.co.il

טלפון: 03-5641120